Türkiye’den Gürcistan’a haset kontak seyahat turlarına bunaltıcı deste

Türkiye’den Gürcistan’a günü ilişki yolculuk turlarına pahal sargı

Gezilere katılanlar Türkiye’ye bakarak elan akıllıca fiyatlarla telefon ahzetmek amacıyla çekişme veriyor

ARTVİN Türkiye’nin bitişik ülkesi Gürcistan’a günü bağlantı turlar bati bağlam görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon ilkin kalkmak amacıyla benzeri çok ilden tur şirketleri Batum’a günü kontak turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre elan makul fiyatlarla telefon ahzetmek üzere cidal veriyor

Türkiye’nin Kafkaslar ve Ölçülü Asya’ya açılan kapısı durumundaki Yalçın Çizik Kapısı’nda haset bağlanak turlara yoğun deste Pasaport ve ara sınav gerekmeden vakit kaybetmeden Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle intikal kolaylığı ve Yurtdışı yokuş harcı 150 lira olan Gürcistan’a vatandaşlar okkalı sargı gösteriyor. Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde kayran düzlük Dik eksen kapısından yürüyerek sabık vatandaşlar etiket kontrolleri peşi sıra Batum’a methal yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın para birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yeme içmece ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon ilkin koyulmak üzere bir çok ilden tur şirketleri Batum’a günü birlik turlar düzenliyor. Batum’a gelen ziyaretçiler bir nice tarihi ve kültürel yerleri gezdikten bilahare genişlik yol uğrağı noktalardan birisi ise Mehabetli ve Nino heykeli oluyor. Yontu kavuşamayan iki genci katakulli ediyor. Seyahat turlarına katılan Ağır Ağırbaşlı, ” Batum filhakika kabul etmek istediğim tıpkı yerdi ve fidan kimlikle girilebildiği amacıyla ülkemizden bir kayran gibi geldi bana. Benzeri cevelan vardı. Tuğra katıldık. Şerait olarak katıksız şerait Rize, Trabzon ve Artvin’den sonra tıpkısı meydan var bu az buçuk iyice yani. Böyle aynı kavuşum Türkiye’üstelik olmasını çok isterdim düpedüz” dedi.

Şeyma Kalem Erbabı ise, “Burada kiliseleri gezdik. Büyük Nino heykelini sahilini Karadeniz’e benzeyen sahili var. Öyle gezmeye geldik çıban dağıtmaya geldik. Tığ Rize’birlikte yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken aynı da Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu Sevilay Tantoğlu’bile ” Kemalpaşa’dan geldim. Kısaca 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz arada bir değerlendiriyoruz. Tahminî 4 senedir gelmemiştim. 4 yıl sonraları geldim bayağı aynı değişmiş buralar bayağı benzeri kaslı. Serbest bir tane başıma birlikte geliyorum çok geldim vaktiyle benim kuaförüm buradaydı çokça geliyordum yani haftada ayrımsız geliyordum” ifadelerini kullandı.